Tänään on taas olo niin riittämätön. Johtuukohan  tämä riittämättömyys siitä että näille vapaille viikonlopuille lataa liikaa toiveita ja odotuksia. Sitten kun kaikki ei onnistukkaan tai kun ei pysty millään toteuttamaan kaikkea sillä tvalla että KAIKKI olisi tyytyväisiä niin tulee itselleen riittämätön olo jo ajatus että "mikä äiti minäkin olen kun tuntuu että teenpä sitten niin tai näin  niin pahoitan aina jonkun mielen." 

 Tytöillä on tänään satubaletti esitys ja totta kai he ovat siitä innoissaan. Harmittavasti kaikilla on vaan menoa ja kukaan muu kuin oma väki ei pääse esitystä katsomaan  (tästä minä tietenkin olen pahoillani tyttöjen puolesta koska tämä on tytöille NIIN ISO JUTTU). Minäkin olen nyt ihan siinä ja siinä että miten minun katsomisen laita nyt sitten on.  Esitys alkaa kolmelta ja vaaveli yleensä herää päiväunilta vasta pikkuista vaille. Nyt siis jos teen tytöt (ja itseni onnelliseksi) niin herätän vaavelin kesken unien ja hän on kiukkuinen ja loppu päivä on vaikea. Jos taas annan vaavelin nukkua niin isot tytöt  pettyy jos minäkään en esitykseen pääse. HUOH!!! MIKSI HELKUTISSA KAIKEN PITÄÄ OLLA SAMAAN AIKAAN????Päättämätön

Mies lupasi kuvata esityksen videokameralla, taidan ladata se youtubeen niin saan linkitettyä sen tänne teidän muidenkin iloksi. Tytöille on tärkeää että tanssi kuvataan että MUMMO näkee sen Nauru, taitaa olla tytöillä mummoa ikävä kun eivät ole viikkoon nähneet. Eilen piti jo mummolle soitella kun keskimmäinen itkeä tihrusti että mummoa on ikävä.  Kun puhelimen laittoi kaiuttimelle ja vaaveli kuuli mummon äänen niin puhelun jälkeen sekin hoki että mmmmummmmmmooo mmmmummmmoooo...... Pusu No tänään mummo kotoiutuu reissusta joten eiköhän sitäkin sitten taas näen vähän useammin.

 

Meidän piti huomenna lähteä Korkeasaareen mutta jää sekin reissu nyt sitten väliin (minusta ja lapsista riippumattomista seikoista), ja tietenkin nyt sitten siitäkin että ei päästäkkään lähtemään minä poden huonoa omaatuntoa koska juuri MINÄ olin lapsille siitä jo etukäteen puhunut  HUOH!!! ja täytyy sanoa että olisin kyllä niin kaivannut jotain pientä irtiottoa mutta joku toinen kerta sitten.... Ja ompa sitten huomenna ainakin aikaa siivota kun ei päästä mihinkään Kieli ulkona.....

 

No maanantaille onkin taas jo kivaa tekemistä tiedossa kun tyttöjen kerhokaveri ja hänen äitinsä ja pikku veli tulee meidän leiksalle leikkimään aamulla , KIVAA vaihtelua ja aina on kiva saada "uusia tuttuja naamoja" meidän leiksalle.  Ja kyllä se taas sitten helpottaa kun saadaan arki käyntiin.....ja jää tämä "vapaan viikonlopun kirous" sitten muistoksi vaan.