Voi yök!!! Hyttyset on inhoittavia!!!!!!

 

Oltiin tänään koko päivä mökillä. Aamulla lähdettiin heti kun herättiin ja ihan just vasta kotiuduttiin.  Lapset suoraan autosta sänkyihin Nauru.

Mökillä oli hauskaa niin kuin aina mutta voi jeesus sitä itikoiden määrää. MInun kehossani on varmasti enemmän purtuja kohtia kuin puremattomia. Hyttyskarkotetta laitettiin mutta se taisi enemmän houkutella niitä vietäviä kuin karkottaa Kieli ulkona. No pääasia että hauskaa oli! Nyt ipanat nukkuu ja minä suunnittelen suihkuun lähtöä, tämä itikkämyrkyn käry on meinaan aika .... YÖKS!!!

Niin ja tutuille tiedoksi... Pesin puhelimen järvessä joten minua ei nyt saa tänään eikä huomenna aamulla kiinni. Puhelimesta tuli hyvin puhdas, ilmeisesti pesin siitä pois myös kaiken käyttökelpoisen.. se ei meinaan tee mitään Kieli ulkona. Tai oikeasti tekee paljon mutta mitään ei tapahdu Nauru. Nyt minulla on käytössä varapuhelin joka vastaanottaa kyllä tekstivietejä ja niitä voin myös lähettää mutta puhumaan sillä ei pysty, eli tämä minun varapuhelin on minun vanha puhelin jonka isot tytöt pari vuotta sitten pesi piimällä, eli siinäkään ei ihan kaikki ole kunnossa Silmänisku. HUomenna iltapäivällä kun mies kotiutuu aamuvuorosta menen ostamaan kokonaan toimivan puhelimen (jota toivottavasti kukaan ei päätä pestä missään nesteessä) ja sitten illemmalla minut tavoittaa taas! Nauru