Minulla on sitten musta varvas. Sain tänään sadepäivän kunniaksi idean että tyhjä pakastin on nyt heti pakko kantaa kellariin (pakastin on ollut tuossa huoneen nurkassa kohta pari kuukautta mutta nyt päätin että se saa lähteä kellariin). No eihän siinä mitään, ei kun hommiin. Mies otti toisesta puolesta kiinni ja minä toisesta. Hienosti saatiin kannettua se kellarin ovelle ja jonkin verran rappusiakin. KOhta kuuluu kolaus ja mies älähtää... seinältä tippui peili miehen jalalle. Taisin siinä jotain naurahtaa että no voi voi... ei olisi pitänyt ilkkua. Kaksi rappusta päästiin kunnialla alas ja sitten kuuui kolaus ja silmissäni näkyi tähtiä... pakastin tippui MINUN varpaalle. Minä kiroilin hieman Silmänisku, mies osasi olla hiljaa mutta osaan kuvitella että virnistelevän naaman takana oli ajatus että "mitäs nauroit..." no ehkäpä se oli se karman laki.  Äsken uskalsin ottaa sukan pois ja sukan alta ilmestyi verestävä haava sekä musta pottuvarvas.... P****leen pakastin!!!!

 

 

Mutta pakastimen siirron lisäksi ollaan tänään aamulla saatu tehtyä jo vaika mitä Hymy. aamulla käytiin lenkillä ja palautettiin vanhimman eskaripaikan hyväksymis lappu. Lenkin jälkeen leikittiin leiksalla ja nähtiin Rusakon poikanen( tai kaipa se poikanen oli kun oli niin pieni) se oli kauan aikaa ihan parin metrin etäisyydessä lapsista. Vaaveli oikein riemastui, kun pupuliini loikki pois niin vaaveli olisi mieluusti pomppinut perään Nauru.   Leiksailun ja ruuan jälkeen käytiin vielä kaupassa ostamassa viime hetken synttäri tarpeet. Nyt vaaveli on päiväunilla, isot leikkii kotia kellarissa, mies on töissä ja minä notkun koneellaja odottelen että täytekakun pohjan saa pois uunista.  KOhta mummo tulee tyttöjä hetkeksi hoitamaan ja minä pääseen KOSMETOLOGILLE!!! IHANAA!!