Tänään on taas torstai. Muskari päivä siis. Aamulla kuitenkin mies lupasi viedä vaavelin muskariin niin minä pääsin leipomaan rauhassa kakkupohjia keskimmäisen synttäreitä varten. Synttäreitä tulee olemaan taas useampana päivänä ja sen takia katsoin parhaaksi tehdä kakkupohjat nyt jo pakkaseen niin on sitten helpompi miettiä tarjottavia kun kakku asia on järjestyksessä. Mummo vei aamulla vanhimman eskariin ja keskimmäisen kerhoon. Mies lähti muskariin ja minä siis leivoin... aamu hurahtikin sitten siinä.

Nyt vaaveli nukkuu ja isot tytöt piirtää. Mies lähti iltavuoroon töihin ja minä arvon tässä että lähtisinkö uimaan vaiko enkö.

Eli torstaihan on meidän uimapäivä ja meillä on jopa auto kotona MUTTA tuo uiminen niin kivaa kun se onkin niin on hieman hankalaa (en sano mahdotonta mutta hankalaa) yksin tai siis sillai yksin että olen ainut aikuinen tuolla. Vaikka tytöt osaavat olla hallissa nätisti ja varmasti reissu menisi hienosti mutta asian tekee hankalaksi se että vanhin haluaa ihan varmasti hyppiä isoon altaaseen. Hyppypaikan altaan syvyys on yli neljä metriä ja yksin en vielä luota antaa tuon hyppiä sinne. Jos menen hyppypaikan altaaseen niin minun on mahdotonta samalla vahtia keskimmäistä isossa altaassa ja vaavelia lasten altaassa... Noh  täytynee neuvotella jo etukäteen että jos vanhin suostuisi olemaan tällä kertaa hyppimättä ja oltaisiin porukalla ensin isossa altaassa ja sen jälkeen lastenaltaassa... Täytyy hieman vielä miettiä ja kysyä mitä mieltä lapset olisivat tuollaisesta järjestelystä.  eiköhän tämäkin asia järjesty...