Tänään on kyllä ollut aiva ihana päivä. Aamulla vein tytöt tahoilleen, vanhin kouluun, keskimmäinen eskariin ja vaaveli meni taas hyvin mielin ja innoissaan "rumpukerhoon". Kerhosta suuntasin hyvän ystävän  kanssa Kaupunkiin kaupoille. Tarkoituksena oli löytää minulle joku kiva yläosa bilevaate settiini lauantaita varten sekä kaverilleni jotain päälle pantavaa. Paita löytyi minulle ja myös kaveri sai pussit täyteen , oli hametta ja paitaa ja toppia jne. Kaupustelu reissu oli ihan huippu, harvoin pääsee ilman lapsia mihinkään ja nyt pääsi ja vielä kaverin kanssa niin naurua riitti. Lounaskin käytiin syömässä subwayssa, oikein herkullisia patonkeja ja pipareita!!!!

Kun tultiin takaisin hain vaavelin kerhosta, hänellä oli ollut huippu hauskaa, samalla kyydillä nappasin vanhimman koululta ja tultiin kotiin. Vanhin ja vaaveli herätti miehen yövuoron jäljiltä. Yhdeltä hakaisin keskimmäisen kotiin eskarista, hieman välipalaa nassuun ja ulos. Isot tytöt alkoi leikkiä jotain pihalla naapurin kanssa ja minä, mies ja vaaveli otettiin koirat ja lähdimme tekemään kunnon metsälenkin. Matkaa tuli 6.2 km ja ihana tarpoa metsässä, ilmakin oli lämmin.

Kun kotiuduimme tehtiin tytöille ruokaa ja pian olikin isojen tyttöjen tanssikoulun aika. MIes heitti minut ja tytöt tanssi koululle ja lähti vaavelin kanssa kauppaan. Vaaveli oli oikein mielissään kun pääsi isin kanssa kahdestaan liikkumaan.  Minä naura rätkätin kavereiden kanssa tyttöjen tanssin ajan ja sen jälkeen kiiruhdettiin kotiin. Tytöt jäivät vielä ulkoilemaan ja minä kiiruusti vaihtamaan zumbavaatteita. Seitsemän jälkeen minä lähdin zumbaan ja mies jäi hoitelemaan tyttöjen ilta puuhat. Yhdeksältä kun tuli kotiin niin oli jokainen tyttö unten mailla ja sauna lämmin... voiko ihminen enempää toivoa.

Nyt sitten hieman telkun töllötystä ja sitten nukkumatti jo kutsuukin...  LOISTAVA PÄIVÄ vaikka maanantai olikin!!!