Monen monta päivää on taas kulunut viime päivityksestä. Päivät on ollut kiireisiä, väsyttäviä mutta NIIN IHANIA!!! Paljon ihmisiä, paljon ääniä, paljon puuhaa... 

Lauantaina oli erityisen mukava päivä. Vieraaksemme saapui äitini sisko poikansa (eli minun serkkuni) ja hänen vaimonsa sekä heidän 10 kuukautisen poikansa kanssa. Mukana oli myös toisen serkkuni 15 vuotias tyttö. Äitini siskon olin nähnyt jokunen kuukausi sitten mutta muiden vieraiden näkemisestä oli kulunut piiiitkän pitkä aika.... Juliaa eli sitä 15 vuotiasta olin nähnyt viimeksi silloin kun hän oli 7 vuotias  eli himppusen oli viime näkemisestä vierähtänyt. No joka tapauksessa vieraat tuli meille, juotiin kahvia, syötiin kakkua, grillailtiin ja jutusteltiin mukavia. Samalle päivälle sattui Rauhala Rock ja siellä kävin useammankin kerran päivän ja illan aikana milloin milläkin kokoonpanolla.. harmi vaan että ilma ei oikein suosinut tapahtumaa  mutta kosteasta säästä huolimatta erittäin mukava tapahtuma ja bändit oli vähintääkin loistavia.   Loistavaa ja vallan ihanaa oli myös se että kun Porin vieraamme oli jo lähteneet kohti Haminaa ja mummon asuntoa läksin minä vielä Rauhala rockaamaan. Mukaan ei halunnut lähteä kuin vanhin tytöni ja täytyy sanoa että meillä oli LOISTOAIKAA. Harvoin sitä ehtiikään keskittyä vain yhteen tytöistä. Siellä me sitten vanhimman kanssa jammasimme sydämen kyllyydestä  . Oli oikein mukavaa .

Tässä kuva Minusta, Minnasta, Tommista eli serkustani ja hänen pojastaan Oliverista:

Sunnuntaina päivä lorvailtiin kotosalla, tai Minna vei poikansa Liamin papan kanssa kalastelemaan ja tuli sitten takaisin. Päivä meni kaupassa käyden ja makoillen ja lenkkeillen. Iltasella mummo tuli, napasi Minnan kyytiin ja he menivät yhdessää hakemaan Liamia kalasta ja suuntasivat siitä sitten FC KooTeePeen peliin, Minna ja Liam kun ovat molemmat semmoisia jalkapalloilijoita. Sillä välin kun vieraat  katselivat jalkapalloa läksin minä tyttöjen kanssa pyörällä ystävälleni Tarulle. Tarulla on AINA niiiin rentouttavaa. Lapset leikki ja minä ja Taru juoruilimme kaikenlaista... IHANAA!!!  Lapsilla oli ollut kauhia ikävä toisiaan ja ensimmäisenä kun Iina eli minikääpiö näki Wandan eli parhaan ystävänsä, kapsahti hän Wamban kaulaan ja halasi tiukasti. Itsekkin huomasin että minulla oli ollut kauhea ikävä ystäväni lapsia (Tarusta nyt puhumattakaan).... ihan oli pakko niitäkin pusutella ja halata (siis niitä lapsia)... Ihanat ipanat!!!  ja ihana TARU !!!! Kun kotiuduin ystävältäni oli olo taas super rentoutunut ja päästä kaikki ajatukset käsitelty ja purettuna osiin. 

Tässä Iina ja Wambba:

Maanantaina aamusella minä lähdin Tarun kanssa IKEAan.  Vihdoin ja viimein oli saatu sovittua päivä jolloin sinne ehdimme. Pikkuisia ostettavia oli kertynyt paljon ja sen lisäksi olin luvannut tuoda ystävälleni erään taulun ettei heidän ihan turhaan yhden taulun takia tarvitse Vantaallle asti ajella. Minulla ja Tarulla taas ostoksia oli.... kärryt oli aika täynnä sekä varastokärryt oli täynnä ja vaikka olimme liikkeellä pakettiautolla oli sekin aika TÄYNNÄ.... ... Himppusen tuli ostoksia tehtyä. 

Sillä aikaa kun minä vietin todellista äidin vapaapäivää oli mies ja vieraamme menneet mummon luokse kalastelemaan ja syömään. Jonkin verran olivat siellä kaloja saaneet, ei ilmeisesti kuitenkaan mitään kauhean isoja vaan pääasiassa pieniä särkiä. Iltasella kun  he sieltä kotiutuvat laittoi mies uuden telkkarimme toiminta kuntoon ja minä kipaisin vielä zumbaan.

Tänään eli tiistaina aamu on alkoi sateisissa merkeissä. Koska ulos meno sateella ei innostanut päätimme lähteä merikeskus Vellamoon. Siellä sitten vierähtikin useampi tunti. Vellamon jälkeen kävimme vielä Rossossa syömässä. Ruokailun jälkeen päätti vieraamme jäädä vielä seikkailemaan kaupunkiin ja minä ja tytöt suuntasimme kotiin. Kotona kokosimme mieheni kanssa viimeisetkin IKEA ostokset sekä laitoimme hieman tauluja lastenhuoneiden seinille. Nyt alkaa näyttää jo suht kotoisalta... vielä muutamia hyllyjä on laittamatta mutta pikku hiljaa, pikku hiljaa....

 

Huomiselle ei ole vielä suunnitelmia. Aluksi suunnittelimme että menemme veneellä Majasaareen uimaan mutta koska lupasi hieman kökköä keliä täytyy meidän keksiä varmaan jotain muuta.... ehkä uimahallia tai jotain.... aika näyttää...