Se on taas muutama päivä mennyt ihan huomaamatta. Sunnuntaina juhlimme vanhimman synttäreitä. Kakkua tuli taas syötyä LIIKAA! Iltasella käväisin vielä zumbailemassa ja se päivä olikin sitten siinä.

Maanantaina eli eilen oli tavis normaali arki päivä. Minä läksin aamulla töihin ensin toki laitettuani lapset kouluun , vanhimman kahdeksaksi ja keskimmäisen yhdeksäksi. Työmatka tuntui piiiitkältä, Zumbailussa on  tällä hetkellä erityisen reisipainotteinen osio ja sen kyllä huomasi pyöräillessä...AUTS!!!! No mutta töihin pääsin kuitenkin, JEI!!! Töissä oli jopa mukavaa. Aamupäivä alkoi aika vilkkaana ja aika kului nopeasti kun oli puuuhasteltavaa eikä ehtinyt liiemmin miettiä miten lapset pärjäilee. 

Sillä välin kun minä  olin töissä ja isot koulussa oli minikääpiö saanut mieleisen kaverin kylään. Tytön paraskaveri oli tullut leikkimään. Wamban kanssa oli sitten etsitty karhuja ja leijonia leiksalta ja laskettu sormista kuinka monta vuotta sitä oltiinkaan... Miehen puhelimella on ihana videon pätkä tyttöjen touhuista jos saan sen tänne jotenkin ladattua niin laitan sen joku päivä. Mutta siis minikääpiö oli ainakin aamupäivästä siis nauttinut täysin siemauksin.

Iltapäivästä kun tytöt koulusta kotiutuivat oli  mies vienyt heidät uimaan. Vanhimman viimeinen ILMAINEN uimakerta, tänään on meinaan tytön virallinen 8 vuotis synttäripäivä ja yli kahdeksan vuotiaista menee uimahallimaksu. Kun minä kotiuduin himppua ennen puoli kuutta oli isot tytöt täällä läksyjen kimpussa ja minikääpiö teki omia "läksyjään" tehtäväkirjasta.  Mies paisteli kalaa ja se olikin sitten oikein herkkuateria, pannulla paistettua kalaa ja perunoita.... NAMSKIS!!!! Tosin taas tuli syötyä liikaa.... kumma juttu, kun saa jotain herkkua eteen ei sitä millään meinaisi malttaa syömistä lopettaa, ei vaikka vatsalaukku huutaa tuskissaan ja jopa aivotkin sanoo että kohta alkava zumba tunti on tuskaa jos syön vielä mutta slti sitä ottaa vielä yhden kalan palasen.  No selvisin kuitenkin ruokailusta ratkeamatta.

Ruuan jälkeeen hieman sohvamöllöilyä ja iltasella kun mies laittoi lapset nukkumaan lähdin minä zumbailemaan. Olikin loistozumbaa taasen.  Kun minä kotiuduin liikkumasta tuossa yhdeksän pintaan oli miehen vuoro lähteä liikkumaan. Mies nappasi koiranhihnan mukaan ja painui kaverinsa kanssa kunnon hikilenkille, koiraparka kun joutuu yöt myöten lenkkeillä 

Tälle päivälle olisi töitä, koulua, vanhimman röntgeniä (hammasrautoja varten)  ja shoppailua tiedossa. Lapsille on pakko käydä ostamassa juhla sukkahousut viikonloppuisia häitä varten (mekot tytöille  sain lainattua kaverilta joten niitä ei tarvinnut ostaa)  ja minulle pitäisi löytää joku mekkonen.... Minä tykkään shoppailla mutta tuommoisen "mekkosen" ostaminen saa ihon kananlihalle... tuntuu tylsältä ostaa mekkonen jolle tuskin tulee kauheasti käyttöä. Mutta ei auta, pakkohan sinne häihin on jotain pakko päällensä laittaa ja ihan farkuissakaan sinne ei voi lähteä. Jotkut tykkää kun saa kunnolla pynttäytyä mutta minä olen semmoinen luonnonlapsi joka viihtyy mieluiten ilman meikkiä farkuissa, virttyneessä t-paidassa ja linttanaan astutuissa kengissä enkä missään hulmuavissa juhla mekkosissa... HUOH!!! No kaipa se yksi ilta menee juhlamekossakin.....  No mutta siis shoppailua tänään... 

Huomenna on  minulla vapaa päivä ja kun san tyttöset kouluun lähden minikääpiön kanssa kerhoilemaan avoimeen kerhoon jotta tyttö näkee kerhotätinsä edes kerran  ennen kun nuo lapsen omat kerhot alkavat. Huomenna iltapäivällä tuleekin sitten taas vieraita juhlimaan vanhimman synttäreitä joten se on sitten ylensyöntiä TAAS!!!!!!