Olen totaalisen koukussa... olen koukussa kahteen asiaan, sukulakuihin sekä  juoksemiseen tai lähinnä juoksemisen jälkeiseen oloon. Jälkimmäinen nyt tietty on ihan uusi juttu joten se voi vielä muuttua (mutta sukulakut on ja pysyy)  Olen nyt käynyt kolmena aamuna juoksemassa aamulla kello kuusi. Eli olen laittanut kellon soimaan niin että ehdin hyvin juosta ja käydä suihkussa ennen kuin ipanat herää ja tämä on nyt osoittautunut hyväksi vaihtoehdoksi, ainäkin näin työpäivisin ajateltuna. Eli treenit on heti aamusta hoidettu pois ja se olo joka tulee juoksemisesta jaksaa kantaa pitkälle iltapäivään. smiley Tänäkin aamuna kun kello soi kuudelta ajattelin että voi apua, tuonne kylmään pitää lähteä mutta kun vaan sisulla veti lenkkarit jalkaan niin parin sadan metrin juoksun jälkeen oli olo jo ihan toinen, Ihana raikas aamu. Ja nyt tietty lenkin ja suihkun jälkeen tämä olo on niin pirteä että tätä ei voita mikään. laugh Ihan voittaja fiilis!!!! Ja sanottakoot nyt vielä että sen verta rapakunnossa olen että ei nuo minun aamulenkit nyt mitenkään pitkiä ole eli semmoinen tasan kolmen kilometrin lenkki on nyt tullut heitettyä ja aikaa siihen saan kulumaan aika tasan sen kaksikymmentä minuuttia  mutta olen kyllä itseeni tyytyväinen koska minä en ikinä en ikinä voinut itselleni kuvitella liikkumismuodoksi juoksua...mie kun olen tämmöinen hieman hitahinen. smiley  Tähän asti pelkkä ajatuskin juoksusta on saanut ikävän pistoksen kylkiin ja nääntyneen olon mutta nyt tuntuu ihan loistavalta kun jaksaa ja kun huomaa että ihan oikeesti  miten hyvä olo siitä tulee. Tämä olo on potenssiin sata verrattuna zumban jälkeiseen fiilikseen vaikka sekin on ana ihan loisto olotila.. Mutta siis lisää juoksua minulle!!!!  

Juoksemisen lisäksi viime päiviin on kuulunut vaikka mitä. Maanantaina oli ihan koti ilta töiden jälkeen. Käytiin hieman lenkillä tyttöjen kanssa (mies oli töissä) ja muuten tytöt leikki kavereidensa kanssa pitkälle iltaan asti. Tiistaina oli töiden jälkeen vuorossa Rauhalan musiikkiluokkien tapahtuma kaikille musaluokkalaisille (myös tuleville) ja heidän perheilleen. Ohjelmassa oli aikuisille musaluokka yhdistyksen kokous ja lapsille ohjattua tanssia jne. Virallisen osuuden jälkeen oli koululle tehty eri pisteitä joita pääsi kiertämään, oli musamaalausta, bändipistettä, rytmi ja tanssijuttuja ja buffetti. OIkein oli ihan mukava tapahtuma vaikka itselläni oli kyllä jotenkin takki aika tyhjä kun suoraan töistä tuonne ihmispaljouteen rykäisi. Mutta lapset tykkäsi kovasti ja se lienee pääasia.
Eilen eli keskiviikkona töiden jälkeen mies ja minikääpiö haki minut töistä. Isot oli lähteneet tyttökerhoon ja me muut mentiin trimmauttamaan Tessaa ja samalla päästiin nuuskuttamaan IHANAA pikku vauvaa ja katsomaan IHANAA pikku koiranpentua Voi suloisuuden määrää heart. Iltasella tehtiin porukalla ltapala ja tytöt kävi nukkumaan mies töihin ja minä laputtelin lastenvaatteita kirpikselle jonkin aikaa. Tosin kymmeneen menessä uni korjasi minutkin.

Tänään päivä alkoi siis juoksulla ja nyt tässä aamukahvia hörpin. Isot istuskelee aamupalalla ja heidän pitää kohta kiiruhtaa kouluun. Ohjelmassa heillä on tänään luistelukisat. Tänään minun työpäivä loppukin jo klo 16, JEEEEEE tuo yksi tunti tuo niin paljon aikaa lisää päivään että se tekee iloiseksi. smiley MIes ja tytöt hakee minut töistä ja siitä menemme suoraan uimaan. Iltaselle taas kai vaatteiden lapustusta ja olla möllötystä.
Huomenna on pitkä perjantai eli VAPAA ja viiikonloppu ja sitten vielä toinen pääsiäispäivä... eli tässä tulee nyt sitten neljäpäivää ihan vaan olla ja nauttia ajasta lapsien kanssa. Perjantaina tulee iltapäivällä ystäviä kylään lapsineen ja sunnuntaina lähdetään sinne kylpylään Muita suunnitelmia ei ole. Mies on yövuoroissa mutta ainakin iltapäivät on sitten yhteistä aikaa. Toivon että säät suosisi jotta pääsisi vaikka retkeilemään ja kodalle paistamaan makkaraa.

Mutta nyt aamuhommiin.... smiley 
Hauskaa päivää teille kaikki ihanaiset ihmiset!