Tämä on nyt sitten se päivä jolloin minulla oli liikaa aikaa... Olen aina ajatellut että Blogia voi pitää vain ihmiset joilla on liikaa aikaa. Olen vannonut itselleni että heti kun ehdin .... jne. Tämä on kai nyt sitten minun loppu elämän viimeinen päivä, siirtyminen internetin ihmeelliseen maailmaan, olenkohan minä nyt muuten sitten "blogisti"?

Mutta näin helppoa tämä siis on pistetään vain sanoja peräkkäin ja toivotaan että niissä on jotan järkeä Hymy

No nyt sitten aloitamme....

Isäntä lähti kauppaan isot tytöt mukanaan ja pienin "mölyapina" nukkuu päiväunia (korvatulehduksesta huolimatta) aika hyvin ja rauhallisesti. KOirat makaa sohvalla ja Emma joka aina kuorsaa on tällä kertaa hiljaa (hmm.. käväisen tökkäämässä sitä... kyllä se hengittää).  Meillä on siis täällä hiljaista, tätä ei tapahdu kauhean usein mutta näin pienissä määrin tämä on oikein nautittavaaHymy.

 

Laitetaampa nyt sitten vaikka ensimmäisen päivän kunniaksi kuvat lapsista.

"hei mä osaan kontata, mutta miten se nyt menikään?"

Siinä Iinuli 6.5 kuukautta vanhana.

 

 

"isot tytöt" Hop Lopissa ja muuten NE EI OLE Kaksoset. Ihan joka kauppa yms reissulla joku kysyy pitkän tuijotuksen jälkeen että hei onko nuo kaksoset, no ei ne siis ole vaikka muuten ovatkin kuin paita ja persaus.