Saanko kehua itseäni???  No sain tai en niin aion kehua. Olen ollut tänään tehokas. Aamu alkoi kun vaaveli aloitti mölinän sängyssään jo seitsemältä, normaalin kahdeksan sijaan. No puoli kahdeksaan asti mölisi sängyssää ja sitten mä luovutin, kai se on sitten aamu.

No aamupalaa laitaessani huomasin että meillä on litra maitoa joka mene tänään vanhaksi, no eihän se passaa, eli eikun leipomaan. Ennen yhdeksää mulla oli lapset ruokittu aamupalalla,  puolen litran pullataikina nousemassa, vaniljakastilke tehty bostonkakkua varten, Lihapullataikina tehty maustumaan ja perunat kuorittu muussia varten. KYLLÄ OLI TEHOKAS OLO. Klo 11:00 mennessä oli paistettu bostonkakku, korvapuustit ja pikkupullat, lihapullat uunissa, perunumuussi valmis ja aamulenkki heitetty ja lapsia pyöritetty hetki napakelkassa. Jos joka aamu saisi näin paljon aikaiseksi niin  ei tarvitsisi herätä kuin joka toinen aamu ja silti saisi hommat tehtyä Hymy  Mutta nyt voin kyllä sanoa että harvoin olen itseeni näin tyytyväinen kuin nyt olen, HYVÄ MINÄ!!!!!. Talossa on ihana pullan tuoksu!!!

Nyt on sitten masu täynnä pullaa Hymy (se siitä herkkulakosta sitten). Isot lähti juuri kerhoon ja kohta pitäisi vaaveli laittaa päiväunille, nyt se mutustaa pullaa tuossa  lattialla suu virneessä.

Päivän vaaveli kuva (äidin kuolakaija!)