Hassua. Mitä kaikkea sitä ihminen miettiikään.

Töiden aloittaminen oli minulle hankalaa, siis minulle itselleni, minua pelotti mietin osaan ja miten sovin porukkaan pitkän tauon jälkeen. Olin huolissani siitä että miten lapset pärjää ja miten itse pärjään. Viime viikon lopulla ja oikeastaan tälläkin viikolla vielä maanantaina koin semmoisen  ahaa elämyksen... en ole kuollut. osaan tämän homman (en ehkä täydellisesti mutta pikku hiljaa) huomasin että töihin lähteminen ei enään pelottanut.  Ajattelin jo että tämä tästä suttaantuu... Ajattelin jopa että olen hyvä työssäni... Nyt on melkein kuukausi töitä takana... pelottaako nyt... ei pelottanut viime viikolla mutta nyt... nyt pelottaa taas

 Nyt se pelottaa taas... Tänään jostakin syystä pelotti enemmän kuin ennen. Tänään en voinut sanoa olevani oma iloinen itseni kun töihin astelin. Mutta ei siinä auttanut muu kuin sisulla sinne ja pois...  Kuinkakohan kauan tätä jatkuu... siis jatkuvaa epävarmuutta ja häilyvää ahdistusta. Kuinka kauan kestää että osaan jättää kotiäiti minä taakseni ja siirtyä työ minään...  milloin se helpottaa... joku osanee vastata tähän!

Itse työpäivä kyllä meni tänäänkin ihan kivasti, enemmän kai se on omassapäässä se epävarmuus...

mutta sitten vapaa aikaan...

Tänään ensin meinasin olla töiden jälkeen kaksi zumbatuntia peräkkäin mutta sitten ikävä vei voiton. En raaskinut olla näkemättä lapsia tänään, joten olin vain yhden tunnin. Hyvä tunti olikin  ja nyt olo on taas paljon kevyempi ja raikkaampi.

Lapset oli käyneet tänään isänsä kanssa uimassa Katariinan hallissa. Tällä kertaa siellä sai hyppiä niin hyppypaikalta kuin ponnahduslaudaltakin, eli kannatti siis  silloin laittaa mailia asiasta eteenpäin. Nyt tytöt leikkii koulua, vanhin väkertää  läksyjä  ja keskimmäinen on opettaja. Vaaveli toimii kai avustajana tai häirikköoppilaana.... hauskan kuuloinen leikki. Kohta nuppuset nukkumaan ja itse levyksi sohvalle.

Tästä päivästä muodostuikin ihan kiva päivä vaikka aluksi muuta pelkäsinkin.  Huominen vielä kun paiskitaan hommia niin sitten on viikonloppu!!! niin ja huomenna on ihka ensimmäinen tilipäivä sitten pitkään aikaan...  *jihaa lasku pino ainakin pienenee... *