38 vuotta 🙄
Miten tähän on oikein päädytty. Vastahan täytin 18 v. Olin nuori, täynnä unelmia ja haaveita. Empä olisi sinä päivänä ikinä osannut kuvitella minne elämä minua kuljettaa, mitä kaikkea tulisin menettämään, kuinka paljon tulisin saamaan ja kuinka paljon rakkautta maailmaan mahtuukaan. Sinä päivänä olin vain onnellinen, rakkaiden, ystävien ja sukulaisten ympäröimänä.
En ehkä ole elämässäni siinä tilanteessa mitä olin toivonut, ajatellut tahi kuvitellut. Vuodet on kohdelleet välillä rankemmin ja välillä hellemmin mutta täällä sitä edelleen sitkutellaan. En ala enää edes arvailemaan missä ja minkälaisessa tilanteessa tai mitä kaikkea olen saanut kokea 10 tahi 20 vuoden päästä mutta toivon että silloinkin vielä täällä heilun.
Onhan tämä 38 vuotta ollut kuitenkin kovin kaunis, suloisen suolainen matka kulkea, kaikkine kivineen ja kantoineen.
Iloja, suruja ja rakkautta
Kiitos heille kenen kanssa olen saanut matkaani kulkea, olette tehneet matkasta kauniin ja elämän makuisen.
#synttärityttö