Tänään nautitaan helteestä ihan kotioloissa. Tai illemmalla mennään uimaan ja hakemaan minulle uusi puhelin mutta pysytellään siis 20 km:n säteellä kotoa. Nauru Kyllä on ihana reissata ja mökkeillä mutta kyllä on niiin ihana herätä omassa kotona ja möllöttää (pestä pyykkiä ja siivota yms...Kieli ulkona)

Aamulla ulkoiltiin leiksalla ja omalla pihalla. Koiria en viitsinyt edes yrittää viedä lenkille tuossa helteessä, täytyy sitten illalla kun vähän viilenee niin lenkkeillä. Nyt isot tytöt leikkii pihalla. Minä ja vaaveli tultiin hetkeksi pyykkihommiin ja sitten vaaveli päiväunille ja minä siinä samalla kun pyykkikone tekee työt puolestani ajattelin vetäytyä pihalle terassin varjoon  lukemaan... *kotiäidin elämä on niiiiiin kiireistä ja rankkaa...*

ltapäivällä olisi tosiaan tarkoitus mennä jonnekkin uimaan ja hakemaan minulle se puhelin. On muuten jännä että on tosi "alaston" olo ilaman puhelinta. Koko ajan tuntuu että joku yrittää tavoittaa ja varmaan jotain tosi tärkeää tms, yleensä minulle ei kyllä kukaan soittele... eli ongelma on ihan omassa päässä Nauru. Niin ja pitää varmaan käydä K-kaupasta hakemassa halpoaa meloonia... vesimelooni vain 0,69 e/kilo.... meillä menee kokonainen vesimelooni hujauksessa, minä ja kaikki tytöt ovatihan hulluna siihen.

Mutta nyt lähden kesyttämään pesukoneen avustuksella tuon pyykkivuoren ja sen jälkeen "hömppäromaanit" kutsuvat.