Kymmenen maissa kävin silittelemässä vartin verran unissaan itkevää vanhinta, ilmeisesti näki jotain pahaa unta. Siitä kun tulin nukkumaan näin itse painajaisia tuonne kahteentoista asti... Inhottavaa. Kahdeltatoista heräsin ja päästin Tessan ulos ja päätin että valvon hetken ettei unet vaan palaa. Unet eivät palanneet mutta yhden jälkeen kävin minikääpiö itkemään ja hän itkikin kovaa. Menin katsomaan ja hän valitti jalkojaan... kasvukipuja ilmeissti. Annoin lääkettä ja puolisen tuntia hieroin tytön jalkoja ja vielä senkin jälkeen kun alkoi helpottaa makasin valveilla tytön vieressä jonkin aikaa, inhottavaa kun toista sattuu.
Tänään olisi ohjelmassa töitä!!!! MInikääpiöllä on kerho ja isoilla tietty koulu. Iltapäivällä kun pääsen töistä minusta olisi kiva mennä uimaan mutta täytyy nyt katsoa miten sitä jaksaa kun unet jäi vähiin, tosin kyllä sitä siellä sitten piristyy tyttöjen kanssa riekkuessa.
Tämä viikko onkin minulla koko viikko töitä joten mukavat lasten kanssa riekkumiset tulee kyllä tarpeeseen.
Viikonlopulle ei ole tyttöjen jalkapallon ja minikääpiön tanssin lisäksi mitään (miehellä tosin yövuorot) joten jos sitä vaikka silloin säät suosisi ja pääsisi koko porukalla, eväiden kera pilkille.
Tytöistä etenkin vanhin kaipaa koko porukka tekemistä ja täytyy kyllä sanoa että niin minäkin, aika vähiin jää koko porukan yhteinen aika kun toinen tekee keskeytymätöntä kolmivuorotyötä ja toinen päivätöitä (9-17) ja siihen harrastukset päälle. Tosin onhan tässä se hyvä puoli että hoitopäiviä tms tulee tosi vähän mutta kyllä sitä joskus miettii että minkälaistakohan se olisi kun olisi joka ikinen viikonloppu aikaa koko perheenä... nythän miehen seuraava melkein kokonaan vapaa viikonloppu (makuu ja vapaa) on huhtikuun lopussa ja siitä seuraava kokonaan vapaa toukokuun loppupuolella.
Mutta se siitä... nyt haliruttaamaan vanhin kun hän on kouluun lähdössä ja pitäisi herätellä minikääpiökin syömään jotta hän ehtii kerhoilemaan. Itsekkin voisi kai vatsantukalasta olosta huolimatta yrittää syödä jotain ja keskimmäistäkin voisi hieman jelpata hiusten harjauksessa, hän nimittäin muistuttaa peikkoa... eli aamuhommiin mars.... niin ja sen verran vielä että eiliset kiukkuapinat (isot tytöt) on joku vaihtanut takaisin omiin nauraviin pikku prinsessoihini.





Kommentit