Koska tytöt haluaa niin pakkohan se on...
Tytöt keksi tuossa äsken että : "Äiti... kuvaatko meitä ja laitat kuvat blogiin...?" "Laitetaan vaikka kuvia meidän uusista vaatteista!"
***hieman turhamaisia ehkä...
*** mutta minähän tein työtä käskettyä.
Kuvissa isot tytöt ja uudet kevät puvut:

Isot tytöt ja uudet sadepuvut:

Ja tässä kaikki tytöt uusine aurinkolaseineen (mummo ja vanhin eilen nuo shoppailivat):

ja vielä vaaveli laseissaan... *vähänkö mie olen ihana!*






Kommentit