Eilen viettetiin juhlia nro 4. Vieraina oli sukulaisia ja keskimmäisen kummit sekä naapurin tyttö. Vauhtia riitti ihan tarpeeksi ja herkkujakin tuli taas syötyä.
Vanhin taisi syödä herkkuja pikkuisen liikaakin koska eilen hampaiden pesulle mennessään oksensi kaikki yläkerran rappusille
. pelästyi reppana aika paljon ja siitä sitten tulikin pienoinen show kun piti rappusia ja vessan lattiaa jynssätä ja rauhoitella tyttösiä. No siitä selvittiin ja vaaveli ja vanhin simahtivat ihan heti kun sänkyihinsä pääsivät. keskimmäinen valitti päänsärkyä ja vielä yhdeksältäkin kuului huoneesta pientä voivottelua. Siinä vaiheessa otin keskimmäisen hakemaan lääkitystä ja lääkkeen annon jälkeen suht pian keskimmäinenkin nukahti. Yö menikin sitten loistavasti. Eli vaavelillakin oli normaali yö ja hän puksutti unta melkein 12 tuntia heräämättä. Olin illalla antanut hänelle kipulääkettä ja se ilmeisesti auttoi hammaskipuun. Nyt aamulla vaaveli on taas ollut hieman känkkäränkkä eli ilmeisesti ne hampaat vaivaa koska ruokakaan ei maistunut. Täytynee taas päiväunille lääkitä pikkuista jotta saisi nukuttua.
Vanhin on nyt eskarissa ja keskimmäinen odottaa että pääsisi kerhoilemaan. Illalla olisi taas satutanssi joten tämä päivä hurahtaa taas ilman että tarvitsisi erityistä tekemistä keksiä. Huomenna on vielä viimeiset synttäri juhlat. Huomisten juhlien jälkeen onkin hyvä palata ruotuun herkuttelun suhteen ja pitää herkku lakkoa jouluun asti ... (tai ainakin voi yrittää pitää herkkulakkoa jouluun asti...
)





Kommentit