Tänään alkoi keskimmäisen uimakoulu. Ja voi herttinen kun meitä JÄNNITTI!!!!

Koko auto matkan tyttö hoki ääneen että " on kyllä tosi kiva mennä välillä ilman Jennaa ja kyllähän minä pärjään kun olen niin iso" Se hoki tuota kuin mantraa joten kaipa se vakuutteli itselleen että PÄRJÄÄ. Ja pärjäsihän se . Uimahallin aulassa jätin innokkaan oppilaan opettajien huomaan ja pois hakiessani rappusia tuli alas iloinen naama MINÄ OLIN REIPAS; MINÄ SELVISIN!!!!  Huomenna sitten uudestaan...

Sillä aikaa kun minä ja keskimmäinen oltiin uimakoulussa niin vanhin ja Vaaveli jäi mummon hoivaan. He kävivät lenkillä ja leikkivät pihalla.

Tässä mummo alkaa laittaa vaavelillle  vaatteita päälle ulos lähtöä varten:

Tässä vanhempi odottaa että mummo tulisi lenkille, vanhin halusi lähteä pyörällä:

"joko mennään, pikkuisen jännittää...."

Tässä pikku uimakoululainen....

  

ja tässä sitä mennään.....: