Hurjan monta päivää on viime päivityksestä. surprise
Viikonloppu hujahti ohi ihan silmissä, niinhän se on että kun on mukavaa niin aika lentää. Lauantaina vaan oltiin, aamulla käväistiin uimassa, ulkoiltiin ihanassa auringon paisteessa,  isot tytöt kävi jalkapallossa ja minä juoksemassa. Iltasella tuijotettiin lasten leffaa kera isojen karkkipussien.  Oli oikein mukava lauantai. smiley

Sunnuntaina aamulla minä pääsin moottoripyöräilemään kaverin kyydillä.. vitsin pitsit SE ON KIVAA!!!!!cool puolitoista tuntia kyydissä vaikka kädet oli kuin syväjäädytettyt ajon jälkeen niin kyllä se oli sen arvoista.
Sillä aikaa kun minä olin ajelemassa oli tytöt ulkoilemassa ja vanhin käväisi pianotunnilta. Kun tulin kotiin tehtiin ruokaa (nam herkku cannelooneja, namskis) ja sen jälkeen jatkettiin ulkoilua. Välillä minä käytin minikääpiön tanssissa ja sitten taas vaan oltiin ulkona. Ilma oli mitä mainion . Tytöt leikki kuraleikkejään ja minä kapsuttelin pihaa ja käväisin juoksemassa. Illalla tuli Vaari ja Tontsu katsomaan tyttöjä siksi aikaa kun minä menin zumbaan kaverin kanssa ja sittenhän se olikin melkein nukkumaan meno aika. smiley

Tänään miehellä oli vapaa päivä. Aamulla isot lähti kouluun ja minikääpiö kerhoon. Sillä välin mies oli käynyt ostamassa tramppikseen uuden reunapehmusteen ja alkanut kasailla sitä tytöille. Koulusta ja kerhosta kotiuduttuaan tytöt ovatkin sitten hyppineet taukoamatta. smiley
Itse oli töissä taas, niin kuin maanantaina aina.  Päivä oli taas.... noh.... sanotaan näin että opiskelemaan lähtö alkaa kiinnostaa päivä päivältä enemmän. Olin niin raivona kun tulin kotiin että lähdettiin samantien juoksemaan miehen kanssa. Ja sanottakoot että itse työ ei minua saanut raivon partaalle vaan se että JOKA ASIASTA pitää vääntää ja kääntää ja rukoilla. Ai että mie olin kiukkuinen mutta juoksu joka tuntui tänään tosi hyvälle sai minut rauhoittumaan sen verran että en heti alka kiljumaan tai itkemään jos joku mainitsee jotain työ asioita. Hyvä juoksu parempi mieli. smiley
Kun tultiin juoksemasta paistoi mies makkaraa tytöille ja jälkkäriksi muurinpohjalettuja. Tytöillä oli vanhimman koulukaveri seuranaan ja kaikki söi hyvin mielin ja sen jälkeen jatkui hyppiminen ja loikkiminen taas. Ja sanottakoot että leikkivät kaikki yhdessä. Ihana kun minikääpiökin mahtuu "isojen" leikkiin mukaan. 
Nyt on tytöt unten mailla ja kohta minä aion oikaista sohvalle... smiley 

Huomenna on ohjelmassa töitä, isojen futista, minun zumbaa ja olla möllöilyä. Keskiviikosta ei osaa sanoa vielä mitään, torstaina iltasella minikääpiön tanssikoulun esitys ja perjantaina talo täynnä  ystäviä ja niiden lapsia.... perjantaita odotankin jo kuin kuuta nousevaa ja toki sen jälkeen tulevaa viikonloppua. smiley