Juhlat on nyt sitten juhlittu ja kaikki sujui....

jännitys tiivistyy....

rummun pärinää...

HYVIN.

Meidän tytöt oli kirkossa niin hyvin että en heitä melkein omiksi lapsikseni tunnistanut. Isot jaksoi istua hyvin, tosin tietenkin välillä pyllyt siirtyi ja housut kahisi mutta se tuskin kuului muiden kuin minun korviin. Vaaveli jaksoi karkin ja nukkensa voimalla hyvin. Kun virret alkoi hän ilmoitti aina minulle että "Laulu alkaa" ja kun laulu loppui niin sitten kuului "nyt se loppu" . Mutta hyvin hiljaa jaksoi vaavelikin istua, jonkin verran hän siinä jaloitteli ja kerran käytiin pissillä mutta ei tarvinnut ollenkaan paeta ulos eikä hävetä ketään... ablodeja meidän tytöille!!!

Itse juhlittavat olivat kaikki vaikuttava näky. Tytöt olivat kauniita ja pojat... noh he näyttivät kyllä ainakin kolme vuotta tyttöjä nuoremmilta mutta hienostihan nuo kaikki olivat. Kirkossa oleva tilaisuus oli odotettua lyhyempi, tai minä olin varautunut puoleentoista tuntiin mutta selvittiinkin reilulla tunnilla. Pari minulle tuttua virttä oli ohjelmistossa mutta muut olivat semmoisia joissa ei pystynyt laulaa mukana, aivan uppo outoja minulle.

Kirkko tilaisuuden jälkeen menimme Siikakoskelle, munkkisaaren majalle, kahvitilaisuuteen. Tarjolla oli kaikenlaisia herkkuja ja vatsamakkara taas kiittelee.... Kahvitilaisuus sujui ihan ok mutta yht äkkiä keskimmäisellä alkoi särkeä päätä ja ihan selvästi kuume alkoi nousemaan. Läksimme sitten aika pian kaffet hörpittyämme kotiin. Nyt vaaveli nukkuu päiväunia  tyttöjen huoneessa ja keskimmäinen potee tautiaan minun sängyssä. Todella kipeä tuntui tyttö olevan, kuumetta näytti tällä hetkellä olevan 38.2 mutta ilmeisesti kokoajan nousussa koska tyttö valitti kovasti että palelee, tämä on nyt sitten varmaan samaa tautia jota meidän vanhemmalla oli tuossa perjantaista alkaen.

Mutta ONNITTELUT PAULIINA!!!!! 

Tässä kuvassa Juhlakalu, minä ja tytöt:

Vanhin:

Pauliina äitinsä kanssa:

Keskimmäisellä alkaa kuume nousta:

Vaaveli: