Kun ihmiset kuulevat että olen kolmen lapsen äiti niin usein ensimmäinen kommentti on "no sulla ei ainakaan aika käy pitkäksi!". Minä taidan tehdä jotain väärin koska nytkin minulla on tylsää. isot tytöt leikkii keskenään ja odottaa että naapuri tulise hakemaan heitä heille leikkimään. Vaaveli heittelee palloa ja käy kohta päiväunille. Mies on lähtöä vaille valmis töihin ja minä...... No joo. Ehkä voisi siivota tai jotain mutta eihän se ole KIVAA!!! 

Juu mutta nyt heitän vaavelin nukkumaan ja menen notkumaan facebookkiin... noh kai asiat voisi huonomminkin olla Nauru!

Iltapäivällä vois keksiä jotain, mulla on autokin koska mies meni töihin työkaverinsa kyydissä. Nyt kun vaan keksisi että MITÄ SILLÄ AUTOLLA SITTEN TEKISI!!!! Nämä Arkipyhät on jotenkin rassaavia, kaupat ei ole auki ja kaikilla suunnitelmia eli kenellekään ei voi oikein hyökätä kyläilemään... huoh!! No onneksi ilma näyttää kirkastuvan niin päästään ainakin ulkoilemaan kunnolla ja nyt kun on se autokin niiin vois lähteä vaikka välillä jonnekkin "vieraalle" leikkikentälle... pistetään mietintään Silmänisku!