Hmmm.... Voikohan ihminen saada vesimelooni ähkyn???? Yllättynyt

Tänään aamulla minulla oli hoitolapsi hetken aikaa... hyvin meni, poika käyttäytyi hyvin ja syötiin "salaa" muumipipareita Silmänisku.Tuossa yhdeksän aikaan hoitolapsi lähti kotia kohti niin me ehdittiin kauppareissulle  ennen aamu leikkikenttäilyä.  Prismassa oli tarjouksessa kokonaiset vesimeloonit, 0.63 eur/kilo ja PAKKOHAN NIITÄ OLI OSTAA!!!! Ostettiin kaksi "paappoa" (vaaveli hokee paappo, paapppo kun näkee meloonit, luulee että ne on palloja)  ja toinen on jo melkein syöty.... No onhan tuota muutkin kuin minä syönnyt mutta minä olen kyllä valehtelematta syönyt ainakin puolikkaan vesimeloonin yhdellä istumalla ja nyt olo  on aika "mehukas" Kieli ulkona, no kaipa tämä tästä, ei kai vesimelooni voi hirvittävän kauan mahassa sulaa.

 

Kauppareissun jälkeen leiksailtiin jonkin aikaa. Tänään aamulla oli kaikki tytöt leiksalla reippaita  eikä tarvinnut yhtään komentaa ketään (eilinen aamu olikinn IHAN mahdoton) Kun me leiksailtiin niin mies teki meille sillä aikaa ruokaa... uunilohta, uusia perunoita ja salaattia... kyllä meitä hemmotellaan Pusu.

 

Nyt vaaveli meni juuri päiväunille, isot tytöt leikkii ulkona, mies lähti töihin ja minä TAAS OLLA MÖLLÖTÄN (onneksi uusi meidän perhe lehti tuli niin on edes jotakin tekemistä)!!!  Nauru Odottelen tässä soittoa että  tuleeko "kultatyttö" tänään hoitoon vaiko eikö. Mummo ainakin lupasi tulla meitä piristämään. 

NYT KAHVIA JA LEHDEN LUKUA, pitäkää peukkuja että minun vesimelooni ähky ei muutu krooniseksi... olo on meinaan kuin olisi syönyt rantapallon!