Voi LAKTOOSI sentään!! Milloin ihmeessä MINÄ opin kantamaan noita laktoosipillereitä mukana (siis laktoosin pilkkojia)?????!!!!  Vanhimmalla tytöllämme on laktoosi intorelanssi, ei mikään paha, eli joskus kestää jonkin verran tavallisia maitotuotteita mutta ei aina ja ei PALJOA. No minä Fiksu äiti en taaskaan tajunnut ottaa noita laktoosipillereitä (ostettiin jokin aika sitten ihan apteekista tälläisiä tilanteita varten) mukaan kun lähdettiin kyläilemään.  No Tytön maha ei sitten kestänyt KOLMEA (ehkä neljää tavallista jäätelöä), nyt se sitten on masu sekaisin kun nukkumaan pitäisi käydä. No onneksi ainakaan äsken ei ollut vielä kovin kivulias (pikkuisen valitti mahaa) mutta vatsa on kyllä ihan sekaisin. Juotin sille pari lasia vettä jospa se siitä.  Kyllähän minä tiedän että minunhan se olisi vahdittava että tuo ei tavalllisia tuotteita söisi niin kauheasti mutta sitten kun minä olen unohtanut pilllerit kotiin ja jätskiä on tarjolla niin onhan se ikävä alkaa tyttöä varoittelemaan masukivuista, tosin tyttö kyllä äsken itsekkin sanoi että ei olisi pitänyt syödä niin montaa jäätelöä... no ehkä ei joo! No ensi kerralla olemme viisaampia niin tyttö kuin äitikin.

 

Paras äitienpäivä lahja tuli muuten äsken... keskimmäiseni sanoi kun laitoin sille peittoa että : "ÄITI, sie et ole yhtään KAAMEA vaan tosi kiva, mie rakastan sinuu. "  Voi kun tuli oikein kyynel silmään. Keskimmäinen tyttömme on juuri se sisupussi jonka kanssa helposti joudumme törmäyskurssille tahtojemme kanssa, mutta ihana tietää että vaikka , äiti ei annakkaan ihan kaikkea periksi, niin silti äiti ei ole KAAMEA vaan ihan kiva Hymy.