Meillä oli IHANA iltapäivä ja ilta. Meillä kävi vieraita, minun kaveri ja tytöille oli kaverina hänen kolme lastaan. Ihanaa kun kävi joku kenen seurassa ei tarvitse pingottaa. Voi olla ihan oma itsensä ja VALITTAA.  No en minä ihan koko aikaa valittanut mutta on ihanaa kun on sellaisia vieraita että saa vain olla eikä tarvitse ajatella oman kämpän siisteyttä tai muutakaan maallista. Tämä päivä oli oikein vertais tukea parhaimmillaan... KIITOS VEERA ilman käyntiäsi olisi päivästä varmasti muodostunut "kauhea äiti ja kirkuvat lapset päivä" mutta nyt päivän saldona oli  "nauravat lapset ja hyväntuulinen äiti" .

Ihanien vieraiden lisäksi päivään on kuulunut ulkoilua ja sohvalla makaamista, tai noh täytyy myöntää että minä olin se joka makaili sohvalla kun vaaveli nukkui päiväunia. Isot tytöt leikkivät sen ajan kiltisti (ja sovinnolla, onkohan nuo ihan terveitä kun ovat olleet  sovinnossa jo monta päivää) pet shopeilla ja nukeilla kellarissa. Nyt tytöt saavat katsella hetken telkkaria ja kohta olisikin sitten iltatoimet ja lapsukaiset nukkumaan. Itselleni pitäisi vielä kehittää jotain sapustkaa kun on jäänyt tämä päivä omena struudelin ja jäätelön varaan  , täytynee kaivella pakastinta kun saa lapset nukkumaan.

Mutta nyt Ihanien tyttöjen seuraan sohvalle.... Huomenna onkin sitten ohjelmassa vanhimman eskarin lisäksi keskimmäisen kerhoilua sekä illalla isojen tyttöjen satubaletti, mummo onneksi lupais tulla vaavelin kanssa baletin ajaksi niin ei tarvitse sitä sinne koululle mukana raahata niin ja enhän minä saisi keskimmäistä kerhostakaan pois huomenna ilman mummon apua (mies on töissä autolla) eli onneksi on Mummo !