Tänään töiden jälkeen oli semmoinen olo että on pakko saada ilmaa korvien väliin. Ei kun lenkille siis. Mies jäi lasten kanssa kotiin laittamaan ruoka ja minä nappasin vaan Tessan mukaani ja sitten mentiin.

Itse lenkki mitä tietä pitkin mentiin meni oikein loistavasti mutta sitten kun toteutin kuningas ideani pellolla kävelyssä niin... ei ehkä ihan fiksu veto.

Jotenkin ajattelin että "No eikai siellä nyt niin paljon sitä lunta ole ja eihän tuo ole kuin 500 metriä..."  Joo-o 500 metriä kun kahlaa luntavyötäisille asti olevalla pellolla niin voi sanoa että voi elämä!!!! Aika rankkaa etten sanois. Tessakin on nyt aika poikki, vaikkakin se käytti viisaana minun jo kahlaamaa polkua ja välillä meni kuin myyrä lumen alla....Mutta voin kyllä siis todeta että huomenna EN MENE PELTO LENKKIÄ!!!! 

 

 

Muuten tänään ei sitten ole ehditty tekemään juurikaan mitään... minä töissä ja mies kotona lasten kanssa. Nyt minä koton lasten kanssa ja mies lähtee yöksi töihin , eli ristiin rastiin. Huomiselle ei ole mitään kummempia... vanhimman pianotunti ja minun pari zumbailua... muuten olisikin sitten kai ihan normaali lauantai... saunaa ja avara luonnon katsomista.  Muttta se mitä nyt eniten huomiselta odotan niin UNTA... aamulla en varmana herää kuudelta, enkä edes varttia yli .

Nyt täytynee mennä kera jätski kipon sohvalle nauttimaan perjantai illasta!