HUh mikä meno ja meininki koko viikon. Ei ole sen vertaa ehtinyt koneella istumaan että olisi saanut kuulumisia kerrottua. Onneksi on vielä valoisat illat niin jaksaa suht hyvin viipeltää... tosin sen jo itselleni lupasin että ensi viikolle en ihan joka päiväksi kehitä ohjelmaa. cheeky

Tiistaina minä olin töissä ja isot likat koulussa. Mies oli minikkäpiön kanssa puuhastellut päivän ja iltapäivälle he menivät isojen taitotreeneihin. KUn minä pääsin töistä oli muut siis jalispuuhissa joten minä pääsin sitten livahtamaan zumbailemaan. Zumba teki hyvää kuten aina mutta sen jälkeen olin ihan väsy poikki ja kaaduin sänkyyn aika nopeasti kun olin saanut lapset nukkumaan. 

Keskiviikko oli myös kiireinen, amaulla minä töihin ja isot kouluun. MIes puuhaili minikääpiön kanssa ja kun isot pääsivät koulusta oli sitten ollut oikein ensimmäisten kertojen päivä. smiley Isot oli ihan ensimmäistä kertaa saaneet mennä yksin (tai siis ilman aikuista) Äijäkkään uimaan pyörillä ja minikääpiö oli ihan ihka ensimmäistä kertaa saanut mennä hakemaan ystäväänsä ihan yksin. On siis kulkenut tuon matkan (vajaa 400 metriä siskojensa kanssa miljoonasti mutta nyt ihan yksin. Kyllä oli tyttö aika polleeta. laugh 
ILtapäivällä oli mies mennyt sitten tyttöjen kanssa ensin minikääpiön futistreeneihin ja siitä sitten jäänyt isojen treeneihin. Minä en taaskaan noihin tietään päässyt koska ne alkaa jo viideltä ja silloin minä vielä pakerran siellä työmaalla. No mutta onneksi miehellä on tuota aikaa tyttöjen harrastuksiin osallistua.  Koska kotona ei olisi siis töiden jälkeen taaskaan ollut ketään olin minä lupautunut mennä lastenvaate kutsuille tuttavan luokse. Kaveri haki minut ja sitten mentiin. smiley Oli oikein mukavat kutsut ja kaikki rahat (ne olemattomat) tuli tuhlattua. Illalla kun tulin kotiin suht samoihin aikoihin muun perheen kanssa oli minulla takki ihan totaalisen tyhjä.  Aamulla kun lähtee liikenteeseen ja suoraan töistä jatkaa viipotusta niin väsyhän sitä jossakin vaiheessa tulee.... väsy oli tullut myös lapsille. Rankka eka viikko koulussa, uinti, pyöräily ja futistreenit oli imennyt energiat myös tytöistä ja ilta oli aikamoista kiukkua ja tulisia tunteita. sad Onneksi kuitenkin kaikki osaa pyytää ja osaa antaa anteeksi. Ääntähän maailmaan mahtuu. Tytöt simahti sänkyihinsä samantien kun päänsä tyynyihinsä saivat. Minä yritin valvoa vielä hetken mutta uni korjasi minutkin aika nopeasti. 

Torstai aamu sitten ihan uusilla voimilla eteenpäin. Perus arki rutiinit. minä töihin ja isot kouluun. Minikääpiöllä oli mukava päivä tiedossa kun hänen hyvä ystävä tuli leikkimään. Tai itse asiassa he kävivät retkeilemässä. Oli kuulemma ollut kivaa. Tässä muutama kuva kaveruksista:





Iltasella sitten tuli koko ihana perheeni hakemaan minut töistä ja suunnattiin suoraan uimahalliin. Hallissa oli oikein mukavaa kuten aina vaikkakin kuten pelkäsinkin jalat eivät taaskaan tykänneet vedestä vaan alkoivat särkeä uimisen jälkeen... ärsyttävää, koivet kun olivat olleet suht hyvät jo useamman päivän. frown NO mutta ei siinä kuin buranaa huuleen. UImisen jälkeen olo oli aika väsy mutta olin luvannut lähteä heittämään lenkin kaverin kanssa joten väsymys nurkkaan ja menoksi. Itse asiassalenkki teki oikien hyvää ja oli oikein mukvaa kävellä ja turista niitä näitä. Kiitos lenkkikamulle heart ! Lenkin jälkeen kotiin, iltapaaa lapsille ja nukkumaan, niin lapset kuin itsekkin.

Perjantaina sitten väsytti... niin minua kuin lapsiakin. Keskimmäinen joka nousi aamulla sängystä muistutti enemmän zombieta kuin ihmistä eikä vanhimman naamassakaan paljon hymyä irronnut kun klo 07 hänet herätin. Ensimmäinen koulu viikko on ollut aika rankka molemmalle tytölle... toivottavasti se tuosta hieman helpottaa.  JOka tapauksessa koska kouluun on lähdettävä niin sinne he lähtivät silmiä enemmän ja vähemmän hierovana. Itse rahaauduin töihin ainakin yhtä väsynä kuin tytötkin. Mies heitti minut autolla koska ajatuskin pyöräilystä saati sitten kävelystä meinasi tuoda itkun silmään... ONNEKSI OLI JO PERJANTAI!!! Töissä oli onneksi ihan mukava päivä kuitenkin samoin tytöillä oli koulussa ollut mukavaa. Illalla kotiväki haki minut töistä ja lähdettiin suoraa siitä mökille. Olo oli väsy mutta piristyi onneksi siitä illan mittaan.  Tytöt ui ja saunoi, kalasti ja hilui. Oli oikein mukava perjantai ilta. 

Jäätiin mökille yöksi ja mökki puuhat jatkui sitten heti aamusella. Tytöt uimaan ja saunaan, saunaan ja uimaan, soutelemisen opettelua, mustikan ja kanttarellien  poimintaa ja vierailuja jännittävissä paikoissa kuten peikkoriihessä. wink Oli oikein mukavaa ja rentouttava perjantai ja lauantai.
Tänään iltasella lähdettiin kuitenkin ajelemaan kotiin mökiltä. Ajateltiin että on hyvä nukkua omassa sängyssä ja tasata nyt rankan viikon vaatimat univajeet tässä la-su yönä' ja huomenna päivällä. Minikääpiö simahti jo matkalla ja isot tytötkin oli aika raatoja kun kotiin päästiin. Kaikki tytöt käveli kuitenkin sänkyihinsä omin jaloin... tai ainakin sängylle päin.. minikääpiö meinaan simahti sängyn viereen. LÄhti autolta kyllä kävelemään ja meni vielä yläkertaankin mutta siinä vaiheessakun minä ehdin yläkertaan pusuja antamaan oli tyttö simahtanut oman sänkynsä viereen, aika hellyyttävä näky heart



 Huomiselle ei olekkaan suuria suunnitelmia. Ehkä leffaa, ehkä zumbaa ehkä uimista... kaikki auki ja kaikki ihan fiilis pohjalta. smiley
Mutta nyt hyviä öitä kaikille, tää täti aikoo painua sohvalle miehen kainaloon hetkiseksi ja siitä sitten kohta nukkumaan.

 Tässä teille kuitenkin vielä muutama kuva mökkireissulta.