Rätti poikki ja väsynyt... meinaan minun olo tila juuri nyt.  Aamulla töihin ja jotenkin oli hankala päivä ja kotiin ehdin vasta himpun ennen kuutta kun meni sitten vielä ylitöiksikin. Kun tulin kotiin olin ärtynyt ja kiukkuinen. Onneksi lapset oli kuitenkin hyvällä tuulella ja eihän se kolmen kirppusen hymy voi olla tarttumatta.

Kun minä pakersin töissä oli mies ollut minikääpiön kanssa pulkkamäessä ja kaverin luona kaffella. MInikääpiö oli onnesta soikeena kun pääsi pitkästä aikaa leikkimään parhaan kaverinsa wambbasen kanssa, siitä onkin tänään sitten kuultu paljon ja monta kertaa... Isot tytöt oli koulussa ja sen jälkeen he ovat leikineet keskenään. Alkaa tytöt taas pikku hiljaa sopeutua koulurytmiin, maanantaina aamulla oli TODELLA tuskaista herätellä unisia lapsia ja eilen illlalla oli kaikki tytöt jo ennen seitsemää ihan sänky kamaa mutta tänään on ollut jo huomattavasti helpompaa.

Kun pääsin kotiin oli tytöt jo lähes valmiina uimaan lähtöön. Hallilla olmme kuuden maissa ja uida puljasimme pitkään. Isot leikki kahdestaan milloin mitäkin ja minikääpiö uiskenteli kalantavoin ja haastoi milloin minua ja milloin isäänsä leikkimään kalaa/prinsessaa/heppaa jne. Uimassa oli oikein hauskaa ja täytyy sanoa että lasten seura on mitä parhainta stressin poisto lääkettä -

Uimisen jälkeen tultiin kotiin ja kello oli jo lähemmäs kahdeksaa, MIes jäi antamaan tytöille iltapalaa kun minä heitin vaatteet niskaan ja lähdin Tessan kanssa lenkille. AIVAN MAHTAVA ILMA ainut himpun ikävähkö asia oli älytön liukkaus, kerran kaatusinkin mutta onneksi ei sattunut kuitenkaan, hieman noloti kyllä.

Nyt uimisen ja lenkin väsyttämänä olo on siis poikkinainen mutta positiivisella tavalla. Loppu illan aion seurustella sohvan kanssa. Tytöt nukkuu ja mies lähti salille joten se on siis vain minä , sohva, telkkari ja muutama nikke vanukas.. NAMSK!!!!