Aamu aurinkoa... Ihana ilma ulkona... harmittaa vietävästi että on työpäivä eikä pääse auringosta nauttimaan. No mutta tämä työpäivä on "velan maksua" eli talvilomala pitämiä vapaita. Ensi viikon jaksan silä keinolla etä tiedän että se päivä jää jemmaan ja voin pitä sen joskus MUTTA miten siitä sitten eteenpäin???? Maaliskuun viimeisen keskiviikon olen vielä kotona siloinpitää hoitaa vielä miljoona asiaa.. ja sitten olen kaiketi virallisesti kokoaikainen... siis jos ei ratkaisua tipahda taivalta ennen sitä.  raha tietysti miellyttää mutta muu ei niinkään.... cheeky No mutta katsotaan mitä elämä tuo eteen, asiat järjestyvät aina tavalla tai toisella.  

Tänään Sergein (lääkäri) pitäisi taas soitella minulle noista verenpaineista...  soittoaika on 11-12 ja pitää nyt vaan toivoa että ei ole asiakasta juuri silloin koska nuohan ei takaisin soittele jos en ehdi vastaamaan. indecision. Paineet ei ole siis laskeneet mihinkän noilla uusilla lääkkeillä, ehkä paremminkin päinvastoin, sykkeet jotka saatiin betasalpaajalla alas ja yläpaine joka tipahti silloin kohtuu lukemiin ovat taas nousseet ja alapaine huitelee sadan tietämillä,jonakin päivänä hieman alle ja usein hieman päälle.  Paineet ei ehkä nyt ihan niin korkealle  ole nousset kuin silloin "pahimpaan" aikaan mutta ilmeisesti kai liian korkealla ovat.. Mutta mitä minä noista mitään ymmärrän, kun en ole lääkäri... Joten Sergei siis soittelee tänään ja varmaan määrää uutta lääkettä.  tai jotain....

Mutta se siitä...
Ulkona on siis ihana ilma ja olen onnellinen minikääpiön puolesta että hän pääsee miehen kanssa jolla on siis vapaapäivä ulkoilemaan ja nauttimaan kevät auringosta. Isoilla tytöillä on koulua ja koulun jälkeen pääsevät hekin kevät auringon säteistä nautiskelemaan.  Isoilla on myös iltasella tyttökerhossa ulkoilupäivä joten ulkoiltua heidän ainakin tulee. smiley
Itse olen töissä viiteen ja sieltä kiiruhdan sinksaamaan autot (vaarin auto on ollut meillä lainassa ja tänään on ainoa pävä jolloin ehditään se palauttaa) ja siitä sitten kimpoan zumbaan. Isot tytöt kotiutuu tyttökerhosta seiskan maissa ja samoihin aikoihin minä ehdin kotiin zumbasta. Sitten yhteinen iltapala ja nukkumaan. ...jos tästä kiireestä jotain hyvää voi etsiä niin ainakin menee päivät nopsaan ja jos päivät menee nopsaan se tarkoittaa että kesä on koko ajan lähempänä.... ja kesällä koittaa KESÄLOMA, 4 viikkoa lasten kanssa heart sitä minä odotan kuin kuuta nousevaa. smiley