Voihan NOLO JUTTU!!!

Olen tässä ihmetellyt miksi Kotkan kaupungin lähettämät kirjeet eivät saavu luokseni. Noh nyt sitä aikani ihmeteltyäni pirautin Itellaan (kotkan kaupunki käyttää noihin juttuihin itellan suoraa postitus palvelua). Tyyppi siellä kysyi heti että: "noh käytätkös netpostia?" Mie siihen änkytin että olen muistaaklseni joskus sen avannut mutta siihen tarkempi tutustuminen on jäännyt väliin. Kiltti setä puhelimen toisessa päässä alkaa tarkistamaan onko MINUN netpostissani KOTKAN KAUPUNGILTA tullutta postia.... JOO OLIHAN SIELLÄÄ, samoin 46 muuta uutta viestiä!!!!! NOLOA!! Sitten setä sanoi vielä että niin näistä tulee ilmoitus sähköpostiin... ja olihan minun myönnettävä että olen joskus saanut sähköpostiin jotain "ihmeelllisiä" sinulle on vieti netpostissa hommeleita mutta en ole niihin sitten sen tarkemmin syventynyt.Nolostunut Hiekka hävettää. Setä puhelimessa minulle sitten selitti oikein kädestä pitäen netpostin käyttöä ja varmaan luuli puhuvansa jollekkin joka on ekaa kertaa tietokoneen kanssa tekemisissä, enkä sitten viitsinyt selittää että kyllä minä koneita osaan käyttää mutta kiinnostus kyseiseen asiaan ei ole ollut oikein suurta Kieli ulkona. Noh mutta nyt olen sitten netposti GURU ja alan sitä käyttämään aktiivisesti, eli hyvät ihmiset jos teillä on NETPOSTI ja olette "hävittäneet" postianne niin mitä luultavammin ne löytyy sitten sieltä! Hymy

 

Ulkona on vieläkin hellettä, haettiin isoille tytöille uima-allas ja meno on aika hurjaa tuolla pihalla Hymy  ulos se on itsekkin painuttava ei auta mikään,  lisää tekstiä sitten illalla tai huomenna. Silmänisku