Ihana lauantai takana...

Aamu alkoi sillä kun kuuntelin kuinka tytöt auttoivat toisiaan alakerrassa, he saivat ruokittua koirat ja ulkoilutettua ne ja  sen jälkeen siirtyivät suvassa solussa sohvalle lukemaan. kello taisi olla puoli yhdeksän maita kun itse tulin alakertaan ja aloin paistella tytöille patonkeja aamupalaksi.  

Mies lähti  siinä samalla herättyään salille ja minä jäin tyttöjen kanssa aamiaispuuhiin. Kun isot tytöt olivat syöneet he kirmasivat pihalle naapurin tytön kanssa. Minä ja minikääpiö jäätii odottelemaan miestä salilta sekä minun kaveria jonka kanssa olin sopinut aamupäivä lenkistä. Mies tuli salilta ja kohta saapui kaverikin kera Penni koiran. Minikääpiö oli odottanut Penniä kuin kuuta nousevaa ja oli aivan myyty kun sai antaa sille herkkuja ja näyttää huoneensa .

Puolita päivin minä läksin sitten sinne lenkille väsyttämään Tessaa . Mies teki lapsille ruuan ja lähti töihin. Mummo saapui tyttöjen vahdiksi ja suoraan lenkiltä minä vaihdoinkin vain agility kuteet päälle ja painuin treeneihin. Hienosti meni treenit, Tessa oli suht rauhallinen eikä jaksanut kimpoilla sen suuremmin. Agilitystä sitten taas vaateiden vaihtoon ja kiireellä zumbaamaan. Zumba tuntikin oli tosi hyvä... Tuli ihan tappo hiki ja tunsi jotain tehneensä.  Zumbailun jälkeen kotiin , lapsille ruokaa ja saunaan.... 

Nyt prinsessat istuu saunan puhtaana sohvalla, syö karkkipäivä karkkejaan ja tuijottaa telkkaria. Kohta laitan heidät unten maille ja sitten saatan ottaa himpun jätskiä ja kuukahtaan sohvalle odottelemaan miestä aikuisten sauna kaveriksi ( = saa ottaa löylyäkin, lasten kanssa kun se on semmoista aika löylytöntä tuo saunominen) ja sitten jos nauttisi vaikka yhden sauna siiderinkin loisto päivän kunniaksi.

 

Tässä teille minikääpiö: