Minä: "Älä mene siihen lätäkköön, kengät kastuu, sinulla ei ole saappaita..." 
20 sekunttia myöhemmin Iina menee lätäkköön ja .... hirveä huuto...
Iina: " Äitiiiiiii.... mun kengät on ihan märät ja sukat kastuuuuu....äääääääääääääääääiiiiiiiiiiiiiiiiiittiiiiiiiiiiii... . "
Minä: "Noh minähän sanoin että älä mene siihen lätäkköön, enkö sanonutkin..."
Iina: " joo- o sanoit mutta nyt ne on OIKEESTI märät...äiiitiii. tee jotain..."

HUOH!!!!!

MInä: " Älä juokse kun täällä on niin epätasainen asfaltti, kaatuat vielä."
20 sekunttia myöhemmin Iina juoksee ja kaatuaa...hirveä huuto.
Iina: " äiiiiitiiiiii.... mie kaatusin... äitiiii tee jotain...."
Minä: "No voi voi, puhalletan, enkös minä sanonut että älä juokse ettet kaatua..."
Iina:" Sanoit mutta mie äiti OIKEESTI kaatusin."

HUOH!!!!!!

MInä: " Muista että tossa takana on toi juttu... varo ettet lyö päätäsi siihen."
20 sekunttia myöhemmin... Iina kolauttaa pään siihen juttuuun....hirveä huuto.
Iina: Äiitiiiii, mie kolautin päähän siihen...""
Minä: "No voi voi,puhalletaan, enkös minä juuri sanonut että varot sitä?"
Iina: "sanoit mutta nyt mie OIKEESTI löin siihen pään."

HUOH!!!!

MInä: " Älä ota sitä nukkea mukaan pihalle kun se kastuu."
20 sekunttia myöhemmin iina on pihalla nuken kanssa... ja se kastuu....hirveä huuto! 
Iina: "äiiitiii, nukke kastui, nyt se on ihan märkä..."
MIna: "No enkä minä sanonut että sitä ei kannata ottaa ulos?"
Iina: " sanoit mutta nyt se on OIKEESTI ihan märkä."

HUOH!!!!

Kannattaako tässä enään sanoakkaan mitään. Samanmoisia esimerkkejä on tältä päivältä ainakin miljoona lisää..
Kolme vuotiaalla prinsessallamme on känkkäjänkkämörripörri päivä!   Nyt kun kirppu istuu nätisti sohvalla ja katselee telkkaria niin jaksaa minuakin jo naurattaa mutta aikamonta varapärettä on tänään tyttösen kanssa käytetty. smiley

On se vaan sellainen pikkuinen pimatsu heart !