Nyt löyty semmonen juttu miestä mie tykkään. Tykkään TOSI PALJON!!!

Olin tänään töiden jälkeen ensimmäistä kertaa urheilukoulun "tätinä" ja täytyy sanoa että se oli ihan huippua. Kutsumukseni taitaa olla lasten parissa. 24 ihanaa eläväistä lasta. Ääntä ja menoa ja meininkiä. Hieman itseäni häiritsi se että ei ollut valmista suunnitelmaa tunnin ohjelmaksi mutta hienosti saatiin tunti kuitenkin kulumaan, ensin yritettiin muistella kaikkien nimiä, aika monet opin muistamaan. Seuraavaksi maa, meri, laivaa. Sen jälkeen polttopalloa ja vielä sadonkorjuuta. Ihan lopuksi vielä viivajuoksua. Lapset oli mukavan punaposkisia ja minä ihan hikipäässä. Ja minulla oli niin hauskaa että en muista milloin viimeksi olisi niin mukavaa ollut.  Isot tytöt on ryhmän mukana, keskimmäinen tykkäsi kovin mutta vanhin ei ole oikein vielä varma tykkääkö vaiko eikö mutta annetaan hänen miettiä rauhassa niin kulkee mukana jos haluaa. MInikääpiö ja Wanda oli miehen hoivissa täällä kotona urheilukoulun ajan.

 IHAN HUIPPUA!!!!!! Olen niin hyvällä tuulella juuri nyt että MIKÄÄN ei voi mieltäni musertaa... no se ehkä hieman että koska olen face kiellossa en pääse sinne tilaani hehkuttamaan mutta siis noin muuten. .

 

Huomenna on keskiviikko. Normaalisti minulla olisi vapaapäivä mutta koska tarvitsin perjantaille vapaata niin teen nyt puolipäivää 13-17 ja perjantaina puoli päivää eli 09-13. Mies on vapaalla joten lastenhoito ongelmiakaan ei huomiselle tule. UImaan ei nyt ehditä mutta mennään sitten joku toinen kerta. 

Mutta nyt lapsille iltapalaa ja nukkumaan.