Vapaa päivä... IHANAA... minä en tajua miten näitä hitaita päiviä ei osannut arvostaa tarpeeksi silloin kotiäiti aikana...IHanaa vain olla..

Aamulla vanhin meni kouluun kahdeksaksi ja minä heitin keskimmäisen suksineen eskarille yhdeksäksi. MInikääpiö ja minä jatkettiin siitä  kerhoilemaan. Kerhossa minikääpiö leikki ja minä rötkötin milloin minkäkin sohvan nurkassa saamassa vertaistukea (=juoruamassa). 

Äsken imuroin ja haaveilin remontin edistymisestä. Iltapäivällä olisi tyttöjen jumppa ja sen jälkeen kera ystävien Hesburgeriin... aivan ihana päivä ollut ja vielä ihanammaksi tämä on tulossa. Työasioille en ole suonnut ajatustakaan... en vaikka ehkä olisi ollut syytä... Ehtiihän sitä murehtimaan huomennakin ja vielä ihan työajalla.

 

Jaaps mutta nyt vois keittää vaikka päiväkahvit kohta töistä kotiutuvalle miehelle... Niin ja Suuret kiitokset ASKOLLE ja Askon Traktorille... oli aika kiva ylläri tulla kotiin kun taakse jättämäni lumityöt oli tehty... Ihan parhaita ystäviä minulla !!