Karhunpentu sairastaa edelleen... vaikka vaaveli oli ihan pirteä eilen niin slti illalla kuumemittari nousi päälle 38 asteen ja sehän tarkoittaa sitä että tänään ei vielä ainakaan pääse vaaveli täysi painoisesti touhuilemaan. Mummo tulee tänne vaavelin seuraksi ja sanoin kyllä että jos seinät kaatuu päälle ja  vaaveli on pirteä niin voi hieman tuohon omalle pihalle mennä mutta kerhoihin jne ei kyllä tänään ole mitään asiaa. Jospa tänään kuume ei enään nousisi ja pääsisin huomenna tyttösen kanssa liikenteeseen.

Eilen oli aika outo maanantai. Koska vaaveli oli kipeä niin minä tulin töistä suoraan kotiin. Normaalistihan maanantaisin nappaan lapset kyytiin ja painumme tanssikoululle ja sieltä kiireesti zumbaan  mutta eilen mies vein isot tanssimaan ja minä keskityin vaavelin kanssa makailuun. Zumbankin jätin väliin ihan vain omaatuntoa tasoitellekseni.... "Äiti oli illalla vain vaavelia varten..." Tai no kävin minä sitten illalla kunnon lenkillä Tessan kanssa kun alkoi tuntumaan siltä että alkava päänsärky tekee tuloaan ulkoilun puutteessa... KÄvelinkin sitten  reilun tunnin lenkin ja voin kyllä sanoa että teki hyvää. Päänsäryt ja muut huolet jäi matkalle. Tessan kanssa lenkkeilyssä on vielä sekin hyvä puoli että sen kanssa saa kävellä ihan reippaasti eli jopa kuntoiluksi voisin tuota jo sanoa,  hieman tuli hiki pintaan ja hengästytti. 

Mutta takaisin vaaveliin.. eli sillä aikaa kun tytöt oli tanssimassa minä hyysäsin vaavelia. Vaaveli halusi leikkiä kotia, minä olin vauva ja vaaveli äiti. Kyllä tuolla tytöllä on USKOMATON mielikuvitus. "äiti" vein "lapsensa" muumimaahan halaamaan muumeja, muumimaana toimi tytön oma huone ja siellä sitten halittiin kaikki muumit läpi. Välillä tyttö aina hokie ttä ei tarvitse pelätä... ja taas mentiin. Välillä lapsi laitetttiin nukkumaan ja hänen piti pelätä ampiaisia ja "äiti " sitten ne ajoi pois.  Hauska leikki!!! Ainut mikä hieman viilsi minun sydäntä oli vaavelin lausahdus... "Tää ei kävis töissä vaan tää olis vaan kotona...." KOtiäitileikin äiti siis oli vain ja ainoastaa lasta varten...... No huomenna minulla on vapaapäivä ja minäkin olen vain tyttöjä varten.....

 

 

Tänään on aika hiljainen päivä tulossa. KOska vaavelilla on ollut kuumetta emme pääse normaali tiistain tavoin uimaan. Iltapäivä menee siis varmaan hyvin pitkälle kotona loikoillen ellei nyt sitten kaupassa käydä... ehkäpä se olsi sitten vaikka lego leikkejä tälle illalle....   HUomenna kun on vapaa päivä niin jso vaikka huomenna sitten ehtisi kerhoilla ja vaikka käväistä uimassa liikuntakerhon lisäksi... olettaen siis että vaavelille ei enään tänään nouse kuume... mutta sen näkee sitten myöhemmin.