OLI KYLLÄ HAUSKAA!!  

Meillä oli eilen "kerhomammojen illanistujaiset" ja täytyy sanoa että en muista milloin viimeksi olen nauranut niin paljon kuin eilisen illan aikana. Ensin käytiin syömässä ja siitä jatkettiin iltaa erilaisissa kuppiloissa. SE on muuten jännä että pariin vuoteen kun ei käy missään niin jotenkin tuo Baari porukka on nuorentunut (ja tämäähän ei johdu siitä että olen itse vanhettunut ) ja muutenkin  eipä siellä tuttuihin pahemmin törmännyt.

Mutta hauskaa oli ja se oli pääasisa (kiitokset kaikille mukana olijoille ) Syömään mentiin jo kello 17 ja kotona oli 01:30 eli minulle se oli kyllä ihan sopiva ilta, osa jäi vielä bilettämään mutta näin aamulla kyllä kiitän itseäni kun olo on mitä mainioin ja muistikuvat illasta on selkeät , tosin voi olla että jossakin kuppilassa myytiin vanhentunutta juomaa, hieman meinaan päätä jomottaa .

 

Kotona olijoillakin oli mennyt hyvin. Keskimmäisellä oli ollut pikkuisen ikävä mutta sekin oli mennyt nopeasti ohi. Vaaveli oli pärjännyt loistavasti eli ehkäpä nuo voi useamminkin luottaa isänsä hoitoon . Tosin tiesinhän minä että hyvin täällä menee mutta todella ihana kuulla että "äiti ei ollekkaan ihan korvaamaton". Tosin sen verran kyllä huomaa että olen pois ollut että vaaveli joka nyt yleensä ei roiku jalassa niin haluaa kokoajan syliin ja roikkuu lahkeessa kiinni kuin takiainen, no ymmärtäähän sen, onhan se äiti kuitenkin aina äiti 

Lapsilla oli siis mennyt oikein hyvin mutta "isi on hieman väsynyt", no voihan se olla että tuo remontti noin lastenhoidon lisäksi väsyttää mutta täytyy sanoa että NYT olen kiitollinen siitä että osasin lopettaa juomisen ajoissa, nyt jos minä makaisin sängyn pohjalla kipeänä niin mies olisi kyllä pulassa tai ainakin hänen pitäisi skarpata ihan tosissaan. Jos päältä päin katsoo niin voisi kuvitella että mies olisi ollut se kuka on eilen viihteellä ollut.... LASTENHOITO ON RANKKAA PUUHAA!!!!