Joskus kyllä  ihmetyttää. MIksi kaikilla ihmisillä ei voi olla samaan aikaan hyvä aamu????  

Minä ja lapset herättii hyväntuulisina. Lapset oli reippaita ja pulputtivat aamupala pöydässä iloisesti, mitä nyt vaaveli sai yhden "envarmanapidäruokalappua"-kohtauksen. Itse olin hyvällä tuulella koska vaikka yö sisälsi yhden keskimmäisen pissitys reissun niin olin nukkunut hyvin ja tytöt nukkuivat aamulla yli kahdeksaan joten väsymyksestä ei ollut tietoakaan. Eli kaikki muut olivat hyväntuulisia MUTTA mies oli kuin kirpeän sitruunan niellyt. , mietin vain että minulla on täällä kotona 6 v, kohta 5 v ja 1 v lapsi ja ne ie edes yhteensä osaa kiukutella tuolla tavalla, ei nyt millään pahalla miestä kohtaan mutta jos reippaasti yli 30 mies käyttäytyy kuin kolme vuotias uhma ikäinen  hemmoteltu kakara pahimmillaan niin voi ARGHH!!!!! . Voisi luulla että vanhimman vahingossa kaatama hevishot juoma olisi ollut pahimpaa myrkkyä ikinä, yritä siinä nyt lapselle sanoa että "turha itkeä kaatunutta hevishottia" kun isi tiuskii lapselle että "ensi kerralla et kyllä itse avaa kun AINA kaatuu" (siis tänä aamuna vähän läikähti). Keskimmäisen pyynnöt puuron sekaan saatavasta sokerista ja kanelista saivat aikaan puuskutusta ja   minun kupissa oleva kahvini päätyi lavuaariin kun se oli kuulemma KYLMÄÄ (siis minun kahvi). Nyt on enään odotettavissa että kohta tuo heittäytyy lattialle kirkumaan ja hakkaamaan päätään lattiaan (siitä vaan)..... ARGHRGH!!!!  Luojan kiitos iltavuorot on keksitty niin pääsee kiukuttelemaan töihin prkl!!!

 

Nyt me HYVÄNTUULISET lähdemme ulos tuulettumaan ja toivomme etttä kun palaamme sisään on tuo iso uhmispuhmis saanut hakattua tarpeeksi päätään lattiaan ja osaa käyttäytyä!